25 May 2012

rabu's things

hari rabu tu boleh list lah beghape byk benda yg memalukan diri

  1. tol bukit raja tatau celah mana (padahal org shahlam -.-)
  2. jalan shahlam pun tak kenal
  3. parking kat pkns bapak senang, tak boleh masuk -.- nak berhenti amek tiket pun tak lepas tangan
  4. jumpa mama kat pkns :O
  5. jalan pergi Kota Damansara acah acah tahu, sebbaik jumpa
  6. muka tak semenggah je sampai IKEA tu. batak ayaqliuq meleleh semua terkeluar
  7. tak tahan, tanya pakgad cineleisure katne, padahal dh mmg mmg cineleisure dah tu T.T
  8. gelojoh nak tengok Avengers, main nak potong barisan -.-
  9. bawak kereta macam pelesit, dah lah sesat sesat
yang penting, haritu aku extra gila, sebenarnya selalu je orang cakap bila keluar dgn aku je, mesti buat kerja gila. mengapa nasibku begene? HAHA 
yang penting lagi, level confident pun tinggi melampai lampai sampai bercakap pun typo typo.

DAN YANG PALING PENTING, sebenarnya aku happy teramat Allah je tahu perasaan aku. walaupun aku tak dapat nak bgtahu sesiapa or dia yang aku happy gila, cukuplah hari rabu tu.
terima kasih yang amat sebab layan ke mengada an aku. bukan selalu. 
maybe lepas ni, kita dah tak macam ni. well, manusia berubah. and i'll never blame you or anyone else
jodoh tu ditangan Allah, He made us knew each other. sebenarnya, aku tak sangka terkawan dgn kau. terlalu pantas and aku pun terkejot terkejot. but i'll always be thankful :)

No comments:

Post a Comment